PARIS!!

Jag har varit i paris!!!
jag tänker inte skriva så mycket, men tänkte he upp några bilder!
jag och olga på buss resan dit!!
Hon äter kött och jag chocklad! haha!
vi åkte båt två gånger pär väg, det var från sverige (helsinborg) till danmark och sen från danmark till Tyskalnd!
Jag och olga!!
Poliina och olga!!
jag och olga igen!
Dom länderna vi åkte igenom var (sverige), Danmark, tyskland (som tog 6 timmar), holland, belgien och sen var vi framme i frankrike!
bussresen dit tog typ 22 timmar och då stannade vi dom två gångerna vi åkte båt och en frukost och toa pause nån stans i tysklan jag vet inte riktigt vars men det var i tyskalnd! jag sov igenom hela holland.
Jag och poliina när vi äntligen var framme på hotellet i frankrike!
jag bjuder på en ful bild på mig!
olga och jag! =)
jag och poliina igen! =)
Den första kvällen i frankrike var grymt kul!
Men jag var jävligt trött dagen efter när vi skulle äta frukost klockan  8.00 haha!



vi skulle på en manifestation om ashraf
och lite annat, jag fattade inte allt för det tog ett tag innan jag hittade engelska i hörlurarna som man fick låna och lyssna på för att man skulle fatta vad dom sa för alla som pratade kom frön olika länder och pratade olika språk.
det var jätte stort där!
jag tyckte att det var kul ibörjan men sen efter 6-7 timmar så började jag bil lite less! vi var där från kl.11.00 till typ 19.30
olga och jag där!
tillslut så kom vi tilbacka till hotellet kvällen blev bra!
Men dag en efter skulle vi ju upp tidigt för att pcka ihop allt och åka till paris! vi höll höll nästan på att försova oss. oj oj!
PARIS!!
poliina och jag! =)
jag och olga!! =)
Olga, poliina och Jag =)
olga och jag!
poliina och jag! =)
poliina och jag!
jag
jag
olga!
jag!
Jag!
haha
vi hann typ inte kolla på nägra affärer, det var lite synd
men jag hittade skorna som jag vill ha
Men jag köpte dom tyvär inte.
men jag ska köpa dom!
så Jävla snygga!!
AAAA!!!!!
Det var lite synd att det rengnade så jävla mycket!!
vi åkte en karusell!! det var så jävla kul!!
första minuten trodde jag att jag skulle dö! sen så  tyckte jag bara att det var roligt!
Där var jag blöt som fan!!
sen gick vi och åt och sen fort till bussen!
vägen hem gick mycket fortare! kl 22.00 var vi i belgien då gick jag ut och köpte godis sen sov jag typ igenom hela holland och tysklad! så jag var bara vaken när vi var på båtarna!
ASSÅ DET VAR EN GRYMT ROLIG HELG!!
och det ska göras om fler gånger!!