Mamma & Emelie kommer till göteborg

imorgon så kommer ju Mamma och Emelie hit till Göteborg! det ska  bil as roligt! jag har planerat hela veckan eller från onsdag till söndag och det blir fullt upp hela tiden eller ja det kommer ju inte att bli så som jag har planeratmen jag hoppas att vi hinner med det mesta en sak som är säker är att vi ska på hockey på lördag så skellefteå Aik spelar mot frölunda i skandinavium! och endel av några saker jag vill hinna med är tex. shoppa, gå på bio, bada,äta på max, äta pitzza, fara till ullared för jag har aldrig varit där, men vi får ju se vad vi hinner med och inte en sak är säkert  och det är att jag ska ära mycke godis! men det kommer att bil jävligt trångt här i mitt mini rum!
dom sa att dom ska vara frame kl.10.00 imorgon men tåget är typ försenat i en timme som det ser ut just nu för att det skulle ha gåt kl.19.00 men men inte de! och jag lovar er att jag är inte ett dugg förvånad! jag hoppas att tåget hinner köra ikapp så att Mamma och Emelie hinner med det tåget som dom ska ta från stockholm till Göteborg!


Emelie har ju aldrig varit i göteborg så det blir hennes första gång!



ja jag vet inte vad det är som är fel men jag kan inte lägga in bilder! =(