Eeeh... ja lite blandat

Ja jga har inte bloggat på typ ett år nu! men har ju typ aldrig något att skriva om men men ska försöka förbättra mig nu! men nu är det ju ett nytt år iallafall!
 
Är så jävla uttråkad nu så att det inte är sant! pluss att jag har haft naturkunskap prov idag =S och vet att jag svarade fel på en ja/nej fråga =S så ja inte så bra men men sånt är livet! Men jag och Anna gick till MAX sen och tröst åt  och det var as gottttt!!!!!! 

Jag har ju LOV NU GÖTTTTT!!!!!!!!!!
Men mamma och Emelie kommer inte för än på onsdag! Men det ska bli så skönt när dom kommer hit!
Tänk slipa laga mat själv och städa och bara att ha nägon som man kan prata med på kvällarna och hitta på MASSOR med roliga saker som att shoppa, gå på bio, gå på cafeé och sen så ska vi se när skellefteå aik spelar mot frölunda i skandinavium. jag har alltid velat vara i skandinavium sen Tokio Hotel var  där jag går förbi där verje måndag när ja ska till idrotten men det är ändå inte samma sak! jag vill bara att TH ska till sverige igen!

jag skulle kunna glädja mig i att vädret är lite bättre här men just idag så är det inte på topp. men det  har varigt bra för att det är ju februari och det har typ inte varigt snö på ett tag men nu är det lite snö men inte mycke! =)

haha och en lite rolig sak är att man märker att man är söder ut nu för att på engelskan så hade vi lite om nya zeland och då tog dom upp något om maori tpy eller något liknande och det är som samer fast  det är i nya zeland och då så viste ingen vad samer var haha jag kände mig norrländsk då!

en anan rolig ska var när jag sa att jag pratade och sa att jag pratade ren svenska och då fick jag som svar ja du pratar rensvenska hahaha... fattar du en Ren! det var martin (rektorn) som sa att jag pratar rensveska! haha!!





jag vill lägga ut lite mer bilder till men darton började dampa så jag har inget val!!!

ja har typ inget mer att säga nu så hejhej <3

Mamma

Hej mitt hjärta!

Det är så kul att höra att det finns kvar lite norrlänning i dig än .Så att Martin och dom andra sörlänningarna får höra lite Rensvenska.Ska bli kul att komma ner till dig nästa vecka längtar så..Puss och kram