Liseberg =)

Idag så har det varit en bra dag eller ja på kvällen iálla fall för hade ju prov idag jag skrev på det meste men kunde inte allt men men... vet ej hur det gick. och åt nudlar idag på skolan och jag blev mätt för första gången på skolan gud var bra va! men min mat var klar typ 12.50 och vi skulle börja provet 13.00 så jag fick slänga i mig det och sen sitta och göra prov men måde lite illa men men.. jag och jenny stannade kvar på skolan och sminkade oss och fixade oss till liseberg.sen skulle vi gå och äta i nordstan men det var as mycket folk där och det visade sig att Kenza var där.



vi tog en bild på hon sen gick vi och
åt på M,d och ni vet vad jag tycker om dom men jag kunde ju ära lite pommes och en glass men choklad sås =)
Gott sen så gick vi runt ett tag jag köpte ett läppglans med jordgubbs lukt på HM. Jenny köpte en julklapp sen så när vi äntligen skulle fara (åka) till Liseberg så har spårvangnarna stanat och vi tog oss ine dit vi var tvungna att gå en liten bit men men .. när vi äntligen kom in till Liseberg så väntade vi ett tag sen så åkte vi upp i lisebergstinet det VAR jävligt läskit att stå i den dära rulltrappan! sen när vi var nere igen så väntade vi på olga vem dom viste inte om dom skulle komma eller inte så jag och Jenny gick och så på en isdans typ det var så coolt och så fint.



Så himmla finnt va?


suddig bild men jag tycker att den är fin =)



den var så fin =)

sen så kom olga och dom och vi gick till dom och sen så klagade dom på att det var så kalt och drog och spelade biljard eller vad bet nu stavas och heter. så då var det bara jag och Jenny kvar vi gick runt och tittade vi kollade ine i spel-hallen och körde sån hara hockey ni vet som blåser luft på pucken oj oj jag förlorade =( inte bra ben det var ändå kul =) 

 
sen åt vi lite mer =) det var faktist himmla gott =)

 efter ett bra tag så körde vi på ett choklad hjul och vi VANNNN!!!! VI VANN!! VI VANNN!!!
JA JA JA !!

 
 JA!!!!



söt!! =)



 






KUNG SÅ GLAD JAG BLEV!!!

efter det så  gick vi gasten det är spökhuset


och det var så JÄVLA ÄKLIGT jag trode arr jag skulle döö!!!! men jag leve det var as kul!

sen efter det så åkte vi en karusell =)




 



okej min dator har slutat funka nu så jag får visa mer bilder imorgon för darton bara la av och inte ville ladda upp mer bilder så men ni fick ju lite bilder =)

 puss puss Hej