rolig skridskor åkning =)

idag efter skolan så  följde jag och jenny med olga och åkte  skridskor och det var så kul det var det roligaste jag har gjort på länge nu. men jag kan innte säga att jag var så jätte bra men jag kunde faktist åka lite och det var så roligt att bara åka skridskor det var som en liten fri het att bara glida på isen eller hur man nu ska säga. jag vill lära mig stanna så dära coolt nu vet ee.. typ åt sidan men det gick inte så bra. Men övning ger färdighet. Men jag måste säga att det är Jävligt KALT ute det är en helt annan kyla här och den är inte rolig alls!  ååå. jag måste träna MER!!! vi har ju bara idrott en gång i veckan och det är på måndagar men vi hade ingen idrott i måndags så jag vet inte vad jag ska ta mig till NU!




as härligt måste göras mer gånger!!!!


men ska sova nu eller snart ör kan typ inte somna på nätterna längre så ska nog plugga lite mer till provet som är på fredag åå...!! jag vet inte hur det kommer att gå på det håll tummarna för mig att jag får bra på set SNÄLLA!!!


vi ses sen



puss puss Hej