flyttat till götet =)




nu har jag kommit fram till göteborg.
jag och mamma for på tisdag kväll och var frame på onsdags morgon och när vi väl var framme här i göteborg så skulle vi ta bussen och mamma gick och frågade om bussen och fick en lapp och hon frågade också vad det kostade man när vi kom in i bussen och hade släpat in alla väskor så skulle mamma gå och betala och då säger busschafören  att man inte kan betala på bussen så vi åkte gratis haha och vi visste inte vars vi skulle hoppa av så vi hoppade bara av där vi trodde och det var ju sälvkalrt fel och vi gick i timmar med all packning två resväskor var och på dom en liten bage vi gick och gick och gick men vi kom aldrig fram men till slut så såg vi preem och först så gick jag och frågade efter en karta och vars bjö......... var jag vet inte vad gatan heter och en man förklarade vägen för mig och så att det var en bra bit där ifrån  och jag gick och sa till mamma att det var en bit där ifrån och hon gick in och frågade efter numret till taxi men en tant sa att hon inte skulle ringa och att hon kunde köra oss så snällt och gulligt av hon innan hon körde oss dit vi skulle så sa hon att hon skulle visa oss det bästa cafet i göteborg som hon gick till vare dag hon visade också mig vars hon bodde och sa att jag kunde komma dit när jag ville =) snällt va? sen körde hon oss dit vi skulle men på vägen dit fick vi reda på att hon gillar naglar och hon hade en tidning som jag fick innan hon for den hette naglar i norden och jag har tittat i dom och dom var hur fina som helst!!!
sen när vi tagit oss in mitt rum så såg vi hur fint det var och här så bor det en tjej och en kille som är från storbritanien (och jag) sen så gick vi en bit och tittade oss lite omkring och handlade på LIDL och det var flera bilar med killar i som tutade och jag blev livrädd,senare på kvällen gick vi på en långpromenad från kl:19.00 till 22 tiden vi gick och tittade på cafeet och hittade ett  jävligt fint solarium som måste provas!!! 

och idag så  har vi varit och tittat på min blivande skola men vi kunde inte gå in för att dom höll på att renovera där. men nu hittar vi ju så det är ju bra =) annars så har vi inte gjort så mycket förutom att packat upp lite grann. har just ätit
en macka  

vi hann inte gå nån kvälls prommenad i kväll









på tåget


mitt och mammas ficka på tåget



jag kan lova att det behövdes efter att sitta på ett tåg i 15 eller 16 timmar!!!


tidningarna jag fick =)


hon som gav mig tidnigarna och körde oss =)


=)











vist var dom jävligt snygga och coola




det här var vid cafeet som vi gick och tittade på igår kväll och det är också brevid solariet (som måste povas!!! )


olivia<3

hejhej :)

allt bra med dig ?