somna INTE!!

jag är lite trött nu för att jag ska vända tillbacka på dyngnet så jag har inte sovit något inatt jag har inte ens vila förens nu jag har gjort tre armband och tagit ner mina älskade TOKIO HOTEL planscher som jag redan saknar men jag lämnade kvar två st så att jag inte skulle DÖ!så jag sitter i ett tomt svart/vitt rum!

  
1a armbandet jag gjorde svart och blått =)


2a armbandet guld och ljust blått =)


3dje och sissta armbandet svart och grönt =)


alla =)



alla =)


den planschen  lämnade jag kvar =) (L) <3



jag lämnade också den här men den är trasig! =( Fan också!!!!
det är ett stort jävla sträk över BILL!!! jävla kuk helvetet!!


jag har också kvar en  liten bild på älskade TESS som jag saknar så mycket och jag har inte äns flyttat än nu är jag bara 8 mil  ifrån hon  och nästa vecka så är jag 140 mil ifrån hon och jag hinner inte träffa hon inan jag flyttar och jag kommer inte heller hinna träffa bira heller men jag räknar med att hon lever om tre år men jag...jag tror inte att tess...
jag kommer att skana smilla också så jävla mycket att inte ha en hund när man vaknar ja vi får se hur det går men vi har haft hund i hela mitt LIV!!!


jaja jag ska försöka vara posetiv nu!!! är lite trött bara för ett tag sen så läste jag och han typ tre sidor innan jag höl på att somna så jag slutade haha =)
jag har lyssnat på musik hela natten för att hålla mig vaken och jag har lysnat lite på miley cyrus men fråga min inte varför för jag vet inte haha

JO!!! just ja 
det är ju för att jag blev så tagen av the last song
om du inte har set den så har du missat något Emelie har lovat mig att hon ska se den innan jag flyttar 
=D




det dära är jag just nu haha =)

och jag blev inte bätter av att se på en bild där nån gäspar haha


söt va men man blit trött av den haha


oj oj
 

 
hahahaha











ojoj

somn int!!!

klara

sv; TACK ELIN! <3

när flyttar du ?(L)