Ben&Jerry´s glassar =)

Jag har smakat tvåstyken BEN&JERRY`S  glassar men jag har jämt svårt att välja dom jag har smakat var jätte goda men jag vill smaka nån till. så jag undrar vilka som är din favorti eller dina favortter. =D





       
dom hära har jag smakat.


snälla skriv vilken din favorit är tack  <3 =D

laila♥

Självförtroende-skolan är uppe nu!! :D ♥

adina

hade ni :)? nice!



åhhh, half baked är himmelsk!

Emma

Ja, håller med! :D

Linda - ndaiL

Ja, de va kul!

Emelie

Du glömmer jämt skriva att det är du när du skriver på min blogg.



Sv. Vad jag ska ha på mig?? Jag vet inte riktigt, men jag tror att jag ska ta min lila tunika och ha ett svart bälte runt midjan (som jag brukar ha), svarta leggings, svart skinjacka, min lilasilvriga scarf och ett par svarta skor.



Vad ska du ha på dig??