Trash The Club

Igår så steg jag upp tidigt och var vid centralstationen fem i 8 och mötte jennifer vid franks. Sen gick vi på tåget mot trollhätan, det gick ganska fort och vi såg tre älgar på vägen på vägen dit. När vi var framme så väntade vi på att vi skulle bli hämtade. Då träffade vi en kille med en hund som  hette Grisen och sa att han också skulle dit.  Sen kom en tjej som hette sandra och hämtade oss. Hon skulle sminka med oss. Hon kärde oss till typ ett kontor. Där väntade vi tills dom som vi skulle sminka kom. Vi sminkade inte så jätte mycket för dom flästa hadde redan sminkat sig själva. Så det blev mäst att pudra och piffa. Men jag fick sminla en helt och sen kom Arash och sa här kommer den stora stjärnan och det var DJ  Aligator och jag sminkade han. =) Sen när vi var klara så åkte vi till det stället som dom skulle spela in på. Det var jätte coolt. men det var jätte kalt och jag tycker synd om dom som hade lite kläder på sig. Vi gick och pudrade dom imellan åt. Och en gång fick jag stå i bakrungen men jag kommer inte synas i videon. Vi var där länge men sen så kom linda  och hon är lärare på Drotttning Blanka i trollhättan efter ett tag till så var det lunch och då for vi tillbaka till kontoret och åt. Sen väntade vi på den andra gruppen som skulle komma. När dom kon så piffade vi till dom och när dom var klara så kom den första gruppen tillbaka och vi fick fixa till deras smink igen. Vi var tvungna att skynnda oss för att vi skulle till det nya stället. När vi var framme så så pratade dom lite och sen skulle vi gå tillbaka till kontoret för att dom skulle sätta upp kameran. På kontoret så satt vi och pratade och dom som jobbade som vakter på nattklubb berättade roliga och dumma saker som folk gjort haha. Sen skulle vi tillbaka till det nya stället för att äta middag det var pitzza. Sen pudrade vi alla igen. Vi hämtade stolar och satte oss och tittade på. En gång när Jennifer gäspade så kom Arash och sträktefingert mot henne och hon stängde munen  och rykte bak huvudet sen sa han att men ska göra så när någon gäspar haha det var så roligt. Jag fick vara men i bakrunden två gånger till. Det var Roligt. =)

Vi satt på stolarna hela tiden och tiden gick sen när dom hade en sen där dom skulle bråka så kom Arash fram och visade en video som han flimade haha men det såg ut som att dom gjorde annat än att bråka haha. Sen frågade vi om vi kunde ta kort med han och det fick vi. Sen frågade vi  DJ Aligator om vi fick ta kort med han och han var jätte snäll för vi sa att vi skulle gå och han tackade oss och sa att det var roligt att vi kunde hjälpa till, och vi Tackde han för att vi fick komma och allt annat också. As kul!! Men jag har inte korten utan dom är på skolkameran men ska lägga ut dom när jag får dom när jag får dom.

Det var det Roligaste och Coolaste  jag varigt med om!!!
 
Här är låten som vi spelade in Videon till!!!.



Länktar tills den kommer ut!!!
 Den kommer att bli kung!!





=) =) =)