vi är i final + att jag ska hem i några veckor!

Hej! n har jag inte bloggat på ett tag men ska bli bättring på det!
Jag tänkte bara säga att JAG är så Jävla stolt över mitt älskade hemma hockey lag!!!
 SKELLEFTEÅ AIK!
Tuvar så har jag ju inte kunnat se på martcherna men jag har lyssnat på dom! (jag kunde se en hamma matchen som sändes på Vanliga 4:an) för här där jag "bor" så finns det ju FAN bara två tv kanaler och det är 4:an och 6:an jag har klagat flera GG men vissa humans fattar ju inte ett jävla pisssss!!!! men men vad tänk för fan positivt på livet va annars så årkar man int. är fan läss på allt just nu!


men har några fler glada sker att dela med mig om och der att imorgon eller idag (fredag) så far jag till Skellefteå och ska vara där länge!!! känns skönt att vila från massor av saker Tex. tvätta, laga mat, få hjälp med läxan som matte och allt annat och att slippa vara själv hela tiden!


jag har problem resväskan är prop-fulloch rymmer inget mer men ändå så har jag inte packat klart och det käns inte som om jag har fått med mig allt som jag vill ha vet int vad jag ska göra!
jag är framme i skellefteå på lördag!


skellefteå aik vi är i final!

KOM IGEN NU SAIK OCH KROSSA FÄRJESTAD PÅ TISDAG!!