Twiday

igår (tisdag) så var jag och mamma på twiday på sf biodet började kl.15.30 och slutade inte förän kvart över tre på natten.
när vi stod och köade till insläppet så så var det hur mycket folk som helst. Men vi fick komma in bland dom första och när man kom in så fick man ett VIP band och VIP brika och en matbiljett som vi skulle spara till första pausen. när vi gick in i bio salongen så fick vi en liten popcorn och en flaska med päron festis. vi satt på rad 11men ganska nära kanten men vi såg bra ändå.  Först så såg vi Twilight sen så fick vi mat det var en rulle av bröd med kyckling och sallad i, Det var faktist gott. Det var typ en 40 minuters paus sen började New Moon. Det var alltid tävlingar innan filmerna började men det var tråkigt lätta frågor men det var ändå kul. efter New Moon så gick jag och mamma och köpte mer popcorn och jag köpte varma chips och en dricka med breaking dawn tema på och då fick jag också med ett armband. den här gången så var det ara en kort paus  sen började Eclipse. efter sen så var det typ en 20 minuters paus. Sen så började den world premiere av The Twilight saga Breaking dawn part 1!!!
antingen så grät man eller så skrattade man.

Bilder


Bion


popcorn


VIP


VIP


VIP =)


Bio popcorn =)


MER!


Jag när vi väntar på att filmen ska börja =)


film1


=)


maten =)


=)

det köpte vi =)


drickan


Bella =)

Edward =)



Jacob =)


Alla tre =)


=)


armbandet =)





=)



jag =)


New Moon















Eclipse






Rosalie =)


J+B

















=)
Anonym

=)

Anonym

Går det några killar på drottning blanka? linjerna är ju ganska tjejiga haha