klassdag-kanot

Idag onstag så har vi haft klassensdag men det började inte så bra för mig för att jag försov mig till kl.10.00 och vi skulle vara på skolan då!så det gick inte så bra men som tur så ringde Jenny min och sa vart jag skulle. och Jenny, Olga och katja väntade på mig Tack snälla! vi var tvingna att gå i typ 10-15 min tills vi kom fram till dit vi skulle vara och paddla kanot. jag, Olga och Jenny tog en kanot och paddlade  ut till en ö som vi tillslut kom fram till att det var en bra mat plats. efter att vi hade ätit så bästemde jag och jenny oss att vi skulle bada så då gjotde vi det från en annan ö och sen så hoppade vi från kanoten. sen ville Olga också bade med oss så då hoppade  vi alla från kanoten det var jätte roligt.

det var en jätte rolig dag!!






nu måste jag sova god natt!!