13 juni 2011

Igår var jag pch Emelie på stan och shoppade hela dagen. Emelie köpte en bikini och en klänning. Jag köpte en body som var på rea.
Sen när vi kom hem igen, gick mamma och skulle köpapa pizza åt oss alla. Men hon gick först åt fel håll. Hon ringde till mig och sa vars hon var och jag fick förklara vart hon skulle gå. När hon kom fram till pizzerian så fanns det inte skrovmål, som Emelie skulle ha. Så då blev jag tvungen att gå tilll en annan pizzeria och köpa Emelie och mammas mat dår. Min pizza som mamma köpte var mycket godare.Efter maten blev det efterrätt. Glass med chokladsås och marränger.


Från Cubus Överdel: 149 kr Underdel:99 kr



Klänning från H&M 199 kr






Body från H&M 50 kr



Min pizza som var den godaste av alla.


Mammas pizza


Emelies mat




Emelies glass


Min glass