halloween sminkningar 1

idag så var det as roligt på skolan för att vi gjorde halloween sminkning fy fan vad snygga vi blev!!!!!!!! jag kan inte fatta att det var skola. Tänk dig en måndag morgon 8.30 och är as trött och när du kommer till skola så behöver du bara sitta ner i typ en timme och bli sminkad till en död sak och efter den timmen så behöver du bara sminka den andra till ett jävla lik fy fan så jävla KUNG!!!!! jag brukar hata måndagar men vilken bra start på dagen alltså vi ska göra halloween sminkning på torsdag också KUNG!!!

sen idag så har jag köpt saker till halloween festen som jag ska fixa i skellefteå hos mamma! fan jag känner på mg att den kommer att bli grym! KAN inte vännta!!!! vill att det ska vara Lördag NU!!!




anna det var emma som sminkade hon =) fint =)

 
Elin =) haha snygg =)


 Bella
Aaaaa...! 


Johanna  aaa



mickahela =)


Det här är den nya tjejen i vår klass det var hennes sörsta dag idag=)
VÄLKOMMEN =)


jag och Jenny jag sminkade hon och hon sminkade mig =)



jag, jenny och olga =)

snygga va?


jenny som jag sminkade =)


haha jag snygg va? =)








maja och bella




det var alla fina bilder från idag nu har jag just skrivit klart vykorten till farmor och farfra och till mormor .



men imorgon så har vi ett jävla matta prov som jag inte kan ett jävla piss på men men.


om jag sover så blir det fortare lördag och mitt halloween party fan vad coolt jag länktar som FAN!

men har fan inte hittat någon praou  än och har letat länge som fan!
men men


puss puss på er