praktik+villhemnu!

Jag har varit på praktik i veckan och det har varit roligt jag är på N.Y-collection. dom är så snälla och trevliga så det har varit roligt. =) haha igår så fick jag tästa kläder för att dom ville se hur det såg ut på och jag har inget emot att plock vad jag vill och tästa det och få närvaro på samma gång =)

har pratat med farmor idag och hon sa vad hon ska köpa i julklapp till mig HAha =D och hon sa att lila Tess är lite halt för att hon och bira hade varit ute och sprungit dan innan men hon sa att det skulle gå bra för hon. åååå det är snart jul och då ska jag HEM och träffa allt och alla det är så tomt utan någon hund jag vill ha en labbe här eller något liknande =)  jag vill att det ska bli den 21/12 NU!!! ååå...!! SKELLEFREÅ är så mysit jag vill dit nu!!!



ååååå........!!!!!!    okej godnatt vi ses i skellefteå!!!












PUSS PUSS (L) =D