inflyttningsfest

I lördags så var ju jag och mamma hos moster mona på inflyttnings fest. Han som gjorde maten kom klockan fem fast att han skulle komma kvart i 6 men det gick bra ändå. Dom hade bestält spansk mat och det hade jag inte testat förut. De var gott. =) dom vuxna pratade ganska mycket haha =) det var roligt att träffa alla som kui
sin och kusin barn men också några som jag inte kände. mona och sörens nya lägen het är jätte fin (jag länktar också tills Jag och mamma flyttar och får ett ställe som man kan kalla hemma!! Hoppas att det inte är för långt bort nu!

Dom hade fixat några lekar eller en tävling på festen. först delade dom in oss i lag sen skulle vi lag viss sitta och plocka russin ett och ett itaget med kina-pinnar från ett glas till ett fat under en viss tid. Sen så satte jag mig i soffan för att hålla i lilla Freja som är min kusins barn. jag höll i hon jätte länge och matade henne med nappflaska och hon bajade på mig!! Det var INTE kul men som tur så jag inte bara klänningen med mig jag hadde ett par byxor och ett line med mig och det var en jävla tur de!! haha 

Medans jag höll i freja så lekte dom vuxna jag såg inte allt men en var den hära som man her vaselin på näsan och ska ta upp bomulls tusar medoch  dom lindade in varandra med toapappaerfrån topp till tå. och man skulle ställa sig i längd ordnind med en handuk för ögonen (så man inte skulle se) det lev delad seger men vet inte mellan vilka.


Mio och Freja =)

 

 

 

titta så gulliga skor! det är Frejas skor =)