städat rummet =)

idag så har jag varit duktig och städat jätte mycke! efter jag hade städat klart så gick jag till lidl och handlade mat jag köpte sallad, paprika, tacosås, mjölk (men det fans fan ingen lätt mjölk så jag var tvungen att köpa mellan som jag hatar!)  och små hawaii 6 styken dom är lite minder än billy´s pan-pitzza men tjokare. när jag kom hem så kom jag på att jag glömde köpa en visp så jag fick gå en till gång jag  hittade en för 20kr  som jag köpte.




mitt rum





ni trode väll int att jag glömde bort ... bara fär att jag har flyttat till götet  isåfall så hade du fel


en gång AIK fann alltid en AIK fann!!!



min mobil
med smilla =)


min mobil med smilla på =)


 (L) TESS (L)



dagens middag =)


KL 20.00 så ska jag se på dans feber det blir nog bra =)

venessa

så fint rum :D!!

Emelie

Men åh! Jösses vad mysigt rum! :D

Såg gamla kommentarer nu och såg att du hade skrivit! Vem är du?