JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!

idag har vi varit i skogen och hjälpt några barn från getbergsskolan med att orgentera dom skulle peka på kartan vars vi va och om de var fel så skulle vi mäta och skriva. de var lite kalt men allt gick bra tills det kom en liten  kille SJÄLV den han gick men hadde gått ifrån han VILKEN JÄVEL! han som var själv var  jätte lesen  och jag börja nästan gråta. det var en tjej och en anan kille där också och när vi sa att han som gick själv skulle gå me dom DÅ gav tjejen EN JÄVLA BLIK OCH JAG VAR SÅ JÄVLA NÄRA ATT SLÅ TILL HON!!! MEN... nej   jag tycker så JÄVLA synd om HAN och jag tror han sa att han hette Åke men jag vet inte för han var så lesen och redd så han stamma han var så söt men jag tycker så JÄVLA synd om han att han måste bi mobbad när han är så liten  han gick typ i 3, 4 eller 5! han hadde inte ÄNS en KARTA för den hadde DEN JÄVEN SOM HADDE GÅT IFRÅN HAN TAGIT!!!  jAG VILLE BARA SLÅ TILL DEN SOM HADDE GÅT IFRÅN HAN!!! ÅÅÅÅÅÅ JAG BLIR SÅ JÄVLA SUR!!!  
 




Ååååå =(