väskorna =D

jag måste bera säja det igen idag har jag fått en ny design av nina tack så jätte mycke!






jag ska visa er väskan som jag som jag köpet igår som jag lovade


den bruna =D




den svarta =D







snygga va? =D


jag tog kort kaninen



det var den lådan som jag käpte på coop


idag så ringde mamma till kyrkan och frågade när jag ska till gotland och det är inte nu på lördag men nästa  men det är nu på måndag som vi ska träffas i kyrkan  det ska dli roligt me det är kl9.00 och då måste jag upp 7 för att hinna i did.













så jag måste gå nu god natt puss puss  =D <3

adina

dom var fina :)

adina

dom var fina :)

Elsa

Jopp, den var snygg :)

Cecilia

Var har du köpt väskorna? :)

Cecilia

Svar: Okej, då får jag väl ta och kika in där nästa gång! :)

Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Hej! Om du gillar min blogg, så kommentera i mitt senaste inlägg! Försöker få så många kommentarer som möjlig i ett inlägg! Kram Hälsogudinnan



Hälsogudinnan - din inspiration inom hälsa, välmående, nyttig kost, träning och skönhet!

Lena

visst gör det! hih tack :)