coop

jag kom nyss hem från coop och ja. 
jag skulle till coop för att köpa en låda som jag skulle ha till kanin maten och kanin sakerna  och när jag var på coop så såg jag en fin rosa. och det fans små just brevid och det stog att dom kostade 99kr så jag var osäker om det var dom stora som kottede 99kr och frågade ocg dom kostade 79kr  och då ville jag ha en till och det stog 2 st som var frame eller inte ihop tejpade men dom var repiga och lite trasiga så jag vill e ha en hel och frågade en som jobba där och hon vart j*vlit sur och varför kan du inte ta den här!? och då sa jag, jag vill ha en hel.
 vist ska jag få en hel om jag betalar den eller!?
men det värsta var på vägen hem jag  hadde en hund som var rädd  för cyken  och för lådorna så  jag gick med en hund som drogoch mär hon drar så far cyken med  det tog typ 20 min att ta sig hem fron coop och jag bor nära coop cyken och låddorna föll  minst tio gånen! och jag brände pitzzan också!









men ja ja