****

jag fick några vykort igår av mamma som hon hadde fåt va sjukhusprästen. haha det var några böner det var vår fader (herrens bön) och gud som haver barnen kär..... det var dom som jag kände igen. men det var mer också . på måndag så har vi första träffen på mb kyrkan  och på lördagen efter far vi till gotland länkar så! =D så om tre vecker är man konfirmerad.

smillahar varit orolia och vi tror att hon är med valppar men det vet iv inte helt säkert hon åt jätte mycket igår ockaå. och inatt har hon varit jätte orolig. men vi får väl se om det dlir några valppar.

mamma for till tana läkan nu och jag ska komma och möta henne vid stan sen.

skaa städa lite nu.
men ja jag vet inte vad jag ska skriva om om nu jag kanse hinner skrina mer srn när jag kommer hem sen idag.




D E L L A

hejhej, allt bra? ^^

mikaela

hej finn blogg