smilla med valppar......?

ja idag har jag inte så mycket att skriva.
jag har typ inte gjort nåt för utom städa lite i mitt rum och på balkongen inte så roligt men måste göras.
jag och mamma har tittat lite på smillas mage för vi tror att hon är med valppar men vi är inte säkra hom har haft valppar för och då fick han 6st 3killar och 3 flickor. om hon får valppar så ska dom få bo i mitt rum vi mätte hennes mage och den är tjorkare än hon drukar ha och vi har tittat med en sak som bara ger utslg på hjärt ljud och det gjorde den.
hundar brukar väll bädda när dom är drektiga och smilla hadde bäddat i mina kläder och hon bara går och tjuter och gnäller hela tiden. och hom har lite mjölk i tissarna.
men ja jag vet inte.


den gråa är ludde smillas valpp och similla ocr den svarta. men ludde år inte valpp längre =D
adina

varsågod!

aw söta:D