.............

i fredags så kom ludde eller bill som han heter i stamtavlan det var jag som valde namnet på bill från bill kaulitz
och på tom från tom kaulitz  han heter chester idag. och igår var jag och mamma på agility barnan med smilla och ludde smilla kan ju redan allt men det kunde inte ludde men han var duktig för att vara nybörjare det vart lite sent jag gick och la mig så jag han inte blogga igår jag var också ute med kaninen JAG HAR INGET NAMN PÅ HON ÄN! snälla skriv gärna om in kan nåt bra! 

                                               LITE BILDER

                                      
ludde och smilla =)




det skulle varit bra om inte jag var ivägen!

typ så
  så söta

hihi

ludde hoppar =D

smilla hoppade och ludde rev det och sen hoppade bra ludde =D



om det var en bättre fotograf så hadde in set när han hoppade och inte efter! =)


så söt va!!! men namn lösssss!

ludde ville ha kaninen.

i veckan så fick jag hem godis från gratisgodis

=D


ja ja men ska sova nu godnatt