lilla kina/ bio

igår så var vi på bio och vi skulle äta på stan och det blev på lilla kina ååååå så gott


jag tittar i menyn inte så bra bild men jag blir aldrig bra på bild


emelie tittar i menyn =)

vi bästelde friterad kykling med sötsur sås och ris









jag tog cola och emelie fantan =)


så gotttt =D


slut





sen så gick vi och köpte godis och vi fick en fin påse =)
 
hihi

sen så gick vi till bion vi skulle ju se the proposal =D


på bion med allt godis =D


jag efter filmen



jag


emelie =D


filmen var jätte bra och den var jätte rolig  =D


ni borde se den om ni inte har sät den  =D

Emelie

Skit också du hann skriva före mig. =)

Emelie

Ja, jag vet jag skrev ju att båda var det

adina

friterad kyckling är så jäkla gott :D

Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Kinamat är så gott! men vilken onyttig kväll ni hade! var bion bra?

Emelie

Ser min blogg ut som den brukar???

nina

hejsan hej. jag lottar ut en blå design som slutar den 26 juli. kolla på något äldre inlägg som jag skrivit om du är intreserad. Annars så har jag tävling snart igen...