HÅL I NAVELN!!!!! =D

idag har jag och mamma varit på stan och shoppat och jag har tagit HÅL I NAVElN!!!! 









snyggt va? =D

kläder som kom igår från ellos =D












 det jag och mamma köpte idag =D





topp från H&M






topp från H&M


kjol från ginatricot



skor fån dinsko




mamma köpte en spik matta och ett par skor lika som emelie har och en topp m.m
när jag kom hem så hadde jag så j*kla ont i fötterna så jag gick på spik matta och det onda försvan bra va  =D

och Emelie jag köpte ett belte eller sånt som man har runt midjan och det var för stort om du vill ha de!
bild det är rosa =D



Det gick inte att logga in till min blogg igår så det var därför jag inte skrev igår


Tack för mig kommentera gärna tack puss puss =D
mamma

Hej mitt hjärta,du är sååå fin på bilderna,puss puss

Emelie

Oj vad mycket kläder du har fått!!

Fina. =)

Ja tack, jag vill ha bältet. =)