stan, mm

idag har jag varit på stan först så var jag där med emelie. hon tog hål i nässan och sen så fikade på lilla mari

bllder


 Emelie =D


ehh.. jag

 jag tog kladdkaka och en dumlekaka  men jag årkade inte dumlekakak Emelie tog winerbröd och en biskvi =D

en tavla som var där

de vi fikade =)

ett fint rum där =)

samma rum =)



att det var fint där sen så gick vi vidare och jag köpte en väska och den fans inte i svart så jag köpte en brun ni kan få se den imorgon sen for Emelie hem och jag gick med mamma och då var vi och tlttade runt lite och mamma sa att hen ville ha en hand väska så vi gick dit och då hadde dom fått in en  ända svart väska som jag hadde köpt i brunt men jag fick den svarta av mamma  tur va? =D 

Och när jag kom hem så hadde emelie skivit att jag hadde vunnti i design tävlingen och jag vart överlycklig jag har valt ut bilderan imorgon ska jag lista ut hur jag ska göra  =D  =D
 



PUSS PUSS GOD NATT JAG KOMMER ATT SOVA GOTT  I NATT  =D
Anonym

Hej! Det var ett tag sen jag kika in här=) allt bra?

Elsa

Haha, ja det var den :)