Lubbo 1

i måndags så for jag och pappa till lubbo (till farmor och farfar)  och det var ganska många där Sara, Patrik, Elin, Petter, Chatrin, Hilda, Linus Melvin,Oliver, Oskar, farmor, farfar och jag och pappa och när vi kom dit så skulle typ alla och fiska men jag och pappa cyklade och hämta posten och det var nästan ter mil eller över två och en halv mil. sen for jag och Chatrin  och oliver och fiska men som tur var fick jag ingen fisk men dom andra. jo och patrik 2 kom efter ett tag och fiska med oss. pappa är Patrik 1 för han är äldre och saras Patrik är Patrik 2 och åt mig så säger dom lill Elin  även dom små som typ är tre eller fyra eller mer och andra Elin så säger dom stor Elin. På tisdag så fiskade vi. och sen så for jag och pappa och spang men det blev mer att jag gick för jag fick ont i foten. och på kvällen så skulle dom se allsång på skansen men just efter alexander rybak hadde sjungt fairytale så slåknade tvn det oskade så det blev kort istelet. och idag eller igår onsdag så på morgonen så staplade dom ved men själv tog jag sov morgon =) sen så har jag inte gjort nåt mer som är intersant. men jag vet inte om jag ska tillbaka imargon eller det blir vel idag klokan är över tolv =) men om jag ska dit så måste vi köpa ett kastspö till mig för dom fiskar mycke och när jag fiskade så fick jag båtten napp och tråden eller fiske linan gick av men vi får se om jag ska till lubbo men jag sa att jag skulle komma tillbaka så dom väntar sig att jag ska komma. och det är pappas vecka men han for på dans ikväll så jag är hemma =)



ååå jo och harry potter går på bio nu mamma ska boka biljetter imorgon för det gick inte på nätet vet inte var för men. det blir typ på fredag tror jag. jag hoppas att den är bra men det tror jag det skulle vara mycke kärlek i den den kan inte vara dålig då. vi så på tv 5 när det var backom kuliserna på harry potter. men har inte så mycket mer att skriva om så godnatt=)


godnatt och sov så gott  puss puss=D <3