EME-H&M

Emelie H&M paketet med dina skor har kommit nu så du får komma till oss om du vill ha dom  =D (varför har du inte bloggat på läne jag har ju fått en ny design fin va?)
de mesta i paketet var mammas men jag fick en sån hör men har när man sover med betty boop =D haha
emelie du har mat som du har fått va farmor & farfar här ockaå det går ite ringa till dig!och din klass 9b tröja här!
Emelies skor snygga va?


min 30 kr haha =D



ja de var de  haha


Emelie

Jag har inte mått så bra och har inte orkat att skriva nått.



Jätte fin design!!



Jag ska försöka komma förbi idag innan jag ska börja jobba och hämta grejerna. Eller så kommer jag imorgon.

Emelie

Du får ringa mig. Jag har inga pengar.

adina

oj, coola skor! :P

Annika

Snygga, hur är det med dig då?

D E L L A

Det funkar lite småtrött :D

görsdå? ^^

Anonym

tack