HARRY PTTER och lubbo

det blev att jag och pappa for till lubbo (farmor och farfar). före vi for dit så for vi till coop och åt på resturangen där uppe vi åt kyckling-spet men mango sås.

det var jätte got =D



och sen så handlade vi lite godis sen for vi. När vi var frame så hadde alla hunit fara hem för vi kom ganska sent så det var bara jag pappa och farmor & farfar som var där. vi spelade lite kort och sen så gick alla och la sig och sov. jag tog sovmorgon och när jag vaknade så kom farmor & farfar hem från burträsk lubbo är fyra mil där ifrån. Dom hadde varit och handla. vi åt kötbullar och potatis med sås men jag var inte så hungrig sen kastade jag och pappa boll eller jag vet inte vad det heter det är en böjd sak som var röd och en boll. sen fiskade vi och jag fick en gödda eller jag tror att det var det sen spelade vi kort  sen åt vi plättarsen for vi hem. För jag och mamma skulle se harry potter halvblodsprinsen och den var jättebra tycker jag eller den var inte lika spännande som dom andra men den var mycket mycket roligare jag skrattade typ hela tiden och jag lovar ni vill se den jag trodde att den skulle vara mycke sorligare än den va för jag viste att en skulle dö för min syster hadde sakt det! men den var så bra!!!jag hadde också hört att det var många som var besvikna påfilmen för att dom hadde läst boken men det hadde ju inte jag. Ni måste se den!!!






HAHAHA!!!

              =)



oj jag har inte tittat på klokan MÅSTE sova nu god natt!! =D
Emma

haha, lite var han ^^.

Åh, jag vill också se harry potter!