Trästocks

idag så har jag varit på trästockfestivalen med pappa när vi kom dit så var det nån gubbe som sjung jag vet inte vem men nja inte så bra =I. och sen så gick iv runt ett tag och kolade lite och då såg i karin och jocke och vi såg Veronica maggio

inte så bra bild =S men vi stog långt bak  (det är Veronica maggio)
 

sen så gick vi runt lite och sen så  såg vi några som dansade nja inga komentarer om det. 
jag tittade på en son hära ja jag vet inte vad en sån hetter men det var nästan en klänning fast med benn den kostade 150 och den var jätte fin men jag ska spara pengarna för i veckan ska jag och emelie på bio och på stan men vet inte vilken film än.
efter vi hadde tittat lite till så cyklade vi till max och to ås varsin glass

jag tog en med lakris sås och tyrkisk peber på den är jätte god pappa tog en med choklad sås den är också god =D
sen for vi hem. 



 god natt puss puss <3
Linda - ndaiL

va gott!

Emelie

sv. vi får väll se. =)



När och vad vill du se på bio??

Emelie

Följ min blogg med Bloglovin

Frida♥

svar: Ja visst var dom lite fina? :)

Emma

Yes, klart man får vara onyttig ^^

adina

tack så mkt! :D