lite

nu ska jag snart till  stan  och se om jag hittar nåt finnt också ska jag hämmta ut bio biljetterna för  jag och Emelie  ska och se the proposal ikväll
  jag tror att den kommer vara jätte bra! 



 men  jag hinner inte skriva mer om jag ska hinna gå på stan jag skriver sen och då får in se vad jag köpt om jag hittar nåt men det tror jag det är inte så svårt  haha  =D

hajdå jag ska försöka skriva ikväll men om jag inte hinner så blir der imorgon =D
laila♥

så lite så :D

Emelie

Nä det har ståt ANONYM! Men det gjorde det inte nu! =)

JA, jag har sett skorna. Men du har ju knappast betalat själv. Jsg har ett par nästan likadana från ellos. Jag kan väl också ha högklackat på mig idag! Då blir du inte längre än mig. =)

Hur ska du förrestan kunnat köpa nått på stan?? har du fått jobb??vilka pengar??

laila

Tips på hur man får länge ögonfransar! :)♥♥

Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Hejsan! Hoppas du får en toppenbra eftermiddag/kväll! :D

MissCm

sv: tack så mycket! du har en fin blogg du med! :)

Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv. tack så mkt! :D

MissCM

sv: ja visst var dem! :D

JOANNA 16år- BÖRJAR LÄSA TILL SYLIST EFTER SOMMAREN

visst är dom, mjau!

Anonym

Rösta gärna på mig om att bli veckans blogg hos sagaridde.blogg.se

Jag är nummer 8!

kram :D

Tobias - Mitt liv genom en kameralins

sv. Jo, det är jag som har tagit alla bilder! :D Tack så jätte mkt! :D



Hoppas du får en underbar dag! :D

laila♥

Skönhetstips ute nu :)♥