Cupcakes =D

Här r bilder på cupcakes som jag bakade hemma hos emelie i fredags.















Jag gjorde 12 st  cupcakes! Fast ni får bara se 4, för att det var dom finaste.

nina

hej hej vill bara veta om du ville ha designen eller om jag ska ge den till någon annan..



MVH Nina

lina

Rösta gärna på mig i min allra första veckans blogg tävling! :) Lämna sedan en kommentar i min blogg där det står att du röstat, kika in på min blogg för mer info. :D♥



Jag är nr 3! :)

http://lillsazza.blogg.se/2009/july/rosta-pa-veckans-blogg.html

lina

Lust att gissa vilken färg jag målar naglarna med? ;)

Rätt gissning får sin header med länkning i mitt nästa inlägg!



Lite udda men roligt! :D

adina

verkligen!



åh sjukt fina :O

nina

adda mig på msn så att du kan skicka bilder till mig.

[email protected]



MVH Nina